Айзек Азімов. Оповідання "Фах"


Айзек Азімов. Оповідання «Фах»
Урок 1.
Біографія А. Азімова

Експрес-уроки:

Цікаві факти про Азімова:

Відеоогляд життя і творчості:

Презентації:

Можна ознайомитись зі скороченою  біографією А.Азімова;

Біографія (читати):

Перевір себе сам:


Урок 2,3
Читати оповідання "Фах" повністю;

Читати оповідання "Фах" скорочено;
Аудіокнига (скорочено):
Аудіокнига (повний обсяг твору):
https://www.youtube.com/watch?v=ecdDcPCV_-w
Буктрейлер:
Презентація:
Інформаційні картки:
Складання психологічних портретів героїв:
Аналізувати оповідання "Фах" допоможе картка "Запитання та відповіді";

Зрозуміти, яким бачить майбутнє автор допоможе картка "Світ майбутнього";

Охарактеризуйте героїв оповідання, аналізуючи таблицю "Порівняльна характеристика героїв";

Перевірте свої знання самостійно за допомогою тестових завдань.
!!! Письмово виконай завдання, відповіді надішли на пошту вчителю для перевірки:
Тест. А. Азімов «Фах».
1.А. Азімов-
А) російський байкар
Б) американський письменник-фантаст
В) єврейський поет і перекладач
Г) французький автор детективів
2. За фахом А. Азімов був:
А) фольклористом-культурологом
Б) інженером-механіком
В) лікарем-хірургом
Г) ученим-хіміком
3. Слово «фах» означає:
А) професія
Б) посада
В) досвід роботи
Г) вид мистецтва
4. На планеті Земля у творі А. Азімова знання здобували:
А) у школах роками навчань за підручниками
Б) раз на рік, заклавши інформацію зі стрічок освіти у пам'ять
В) самостійно спостерігаючи за природою і здобуваючи життєвий досвід
Г) самостійно, за допомогою комп’ютерів та інших гаджетів
5. Джордж Плейтен мріяв стати:
А) механіком
Б) космонавтом
В) програмістом
Г) трубоукладачем
6. Джордж, виявивши, що не може отримати фах:
А) присвятив свій час самостійному навчанню
Б) опустив руки і втратив цікавість до життя
В) жив на забезпеченні держави у своє задоволення
Г) влаштовував в інтернаті дебоші
7. Метою системи освіти за стрічками знань було:
А) економія коштів на школах і підручниках
Б) недозавантаження дітей навчанням
В) виховання безініціативних і слухняних виконавців наказів
Г) швидка підготовка спеціалістів для освоєння нових планет
8. Після визнання Джорджа непридатним для освіти він:
А) став низько кваліфікованим робітником
Б) опинився в «Інтернаті для недоумків»
В) жив удома під опікою батьків
Г) вештався містом, прибився до ледарів і злодюг
9. Недоліками системи освіти за стрічками було те, що:
А) стрічок було надто багато, вони плуталися і губилися
Б) стрічок не вистачало на усіх бажаючих
В) знання зі стрічок швидко старіли, фахівці втрачали кваліфікацію
Г) у деяких дітей на стрічки була алергічна реакція
10.Олімпіадою в оповіданні «Фах» називали:
А) спортивні змагання
Б) змагання з фаху
В) шкільні учнівські змагання
Г) свята біля гори Олімп
11. У кінці оповідання Джордж зрозумів, що він:
А) справді не придатний до будь-якої діяльності
Б) належить до особистостей, здатних до творчого мислення
В) за 20 років зможе стати металургом
Г) за 3 дня буде працювати з новіанами на планеті класу А.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

5. Шолом-Алейхем "Тев’є-молочар"

Артур Конан Дойль. Оповідання "Пістрява стрічка"

6. Таїр Халілов. «До останнього подиху».