Айзек Азімов. Оповідання "Фах"
Айзек Азімов. Оповідання «Фах»
Урок 1.
Біографія А.
Азімова
Експрес-уроки:
Цікаві факти про Азімова:
Відеоогляд життя і творчості:
Презентації:
Можна ознайомитись зі скороченою біографією А.Азімова;
Біографія (читати):
Перевір себе сам:
Урок 2,3
Читати оповідання "Фах" повністю;
Читати оповідання "Фах" скорочено;
Аудіокнига (скорочено):
Аудіокнига (повний обсяг твору):
https://www.youtube.com/watch?v=ecdDcPCV_-w
Буктрейлер:
Презентація:
Інформаційні картки:
Складання психологічних портретів героїв:
!!! Письмово виконай
завдання, відповіді надішли на пошту вчителю для
перевірки:
Тест. А. Азімов «Фах».
1.А. Азімов-
А) російський байкар
Б) американський
письменник-фантаст
В) єврейський поет і перекладач
Г) французький автор детективів
2. За фахом А. Азімов був:
А) фольклористом-культурологом
Б) інженером-механіком
В) лікарем-хірургом
Г) ученим-хіміком
3. Слово «фах» означає:
А) професія
Б) посада
В) досвід роботи
Г) вид мистецтва
4. На планеті Земля у творі А.
Азімова знання здобували:
А) у школах роками навчань за
підручниками
Б) раз на рік, заклавши
інформацію зі стрічок освіти у пам'ять
В) самостійно спостерігаючи за
природою і здобуваючи життєвий досвід
Г) самостійно, за допомогою
комп’ютерів та інших гаджетів
5. Джордж Плейтен мріяв стати:
А) механіком
Б) космонавтом
В) програмістом
Г) трубоукладачем
6. Джордж, виявивши, що не може
отримати фах:
А) присвятив свій час
самостійному навчанню
Б) опустив руки і втратив
цікавість до життя
В) жив на забезпеченні держави
у своє задоволення
Г) влаштовував в інтернаті
дебоші
7. Метою системи освіти за
стрічками знань було:
А) економія коштів на школах і
підручниках
Б) недозавантаження дітей
навчанням
В) виховання безініціативних і
слухняних виконавців наказів
Г) швидка підготовка
спеціалістів для освоєння нових планет
8. Після визнання Джорджа
непридатним для освіти він:
А) став низько кваліфікованим
робітником
Б) опинився в «Інтернаті для
недоумків»
В) жив удома під опікою батьків
Г) вештався містом, прибився до
ледарів і злодюг
9. Недоліками системи освіти за
стрічками було те, що:
А) стрічок було надто багато,
вони плуталися і губилися
Б) стрічок не вистачало на усіх
бажаючих
В) знання зі стрічок швидко
старіли, фахівці втрачали кваліфікацію
Г) у деяких дітей на стрічки
була алергічна реакція
10.Олімпіадою в оповіданні
«Фах» називали:
А) спортивні змагання
Б) змагання з фаху
В) шкільні учнівські змагання
Г) свята біля гори Олімп
11. У кінці оповідання Джордж
зрозумів, що він:
А) справді не придатний до
будь-якої діяльності
Б) належить до особистостей,
здатних до творчого мислення
В) за 20 років зможе стати
металургом
Г) за 3 дня буде працювати з новіанами на планеті класу А.
Г) за 3 дня буде працювати з новіанами на планеті класу А.
Комментарии
Отправить комментарий